torsdag 24 maj 2007

Tack alla schlager & eurovision läsare

Så har det gått mer än en vecka sedan eurovisionen tog slut. Det är väl bara att acceptera att allt har ett slut. Normalt vardagsliv har infunnit sig med allt vad det innebär i form av SAS-strejk i antågande och en massa extra jobb som det kommer att generera.

Jag vill tacka alla er som har läst min inlägg och för era kommentarer. Det är ganska fascinerande att man kan kommunicera så enkelt och smidigt med en massa människor. Under de 10 eurovisionsdagarna som jag skrev på bloggen hade jag nästan 1500 besök. Självklart många återkommande men det är ju det man vill. Kul är det och det inspirerar också till att fortsätta skriva. Min tanke är att framöver bl.a skriva om resetips, mat och dryck och annat som är väsentligt och viktigt i livet.

På återhörande hälsar Lilian

Inga kommentarer: